– dat iemand binnen de doelgroep past – dat je iemand leuk vindt om mee te werken – dat het een realistisch doel is wat het UWV stelt
Indien niet 1. niet: doorverwijzen of toch nemen als het een leuk traject is 2. Indien niet: naar andere coacin binnen alight Indien niet 3> mte UWV in overleg, bijvoorbeeld een voorliggend traject, meer uren, etc Want op het moment dat het niet lukt met het traject succesvol af te lsuitenkan het betekenen dat we niet langer mee mogen doen met de aanbestedin
Proces UWV
1.aamnelding klikgesprek
2. klant kiest en geeft het door aan arbeidsdeskunidge
3. Wij krijgen opdracht tot op stellen re-integratieplan. Ik krijg dat in mijn mail en stuur het door naar jou als coach
4. Je stelt een re-integratieplan op
Binnen 4 weken
5. Opdracht tot levering: je mag starten met het traject
Ik stuur factuur, en ik laat je weten dat je mij een factuur mag sturen
En zodra UWV betaald krijg jij betaald
In 2 termijnen: 50% vooraf en 50% achteraf bij succes en 30% bij geen succes
Wanneer succes staat als het goed is vermeld in het werkplan
Zo niet dan moet je zelf vooraf definieren wanneer het succesvol is: dat iemand wil werken, kan werken en weet wat ie wil
en liefst al enige stappen heeft ondernomen in die richting
Naar werk traject: als iemand niet voldoet aan de werkfit criteria, dan niet in traject nemen maar met UWV overleggen of Werkfit mogelijk is. Zo niet, niet in traject nemen